Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.11.2010 00:29 - За едно пиле и как то промени света
Автор: sashassb Категория: Тя и той   
Прочетен: 477 Коментари: 0 Гласове:
4






 Вече ми се спи. Кашлям малко и пия чай от мащерка и бъз.
Говорихме си с теб в скайп. Не дойде тази вечер. Изморен си. Сърцето ми се сви. А ако не искаш да ме виждаш повече.... Спомних си.

И аз бях изморена, преди да те намеря. Понеже да вървиш без посока означава че се луташ, а луташ ли се, често вървиш в кръг...и затъваш в собствените си стъпки, ако обикаляш достатъчно дълго.

И аз така, докато тръмбовах вече дълбочкия трап на моя живот, изведнъж те видях- просто стоеше на пътя ми и като че ли се усмихваше леко. Реших, че ще постъпя както десетки пъти преди това, просто ще премина през теб и ще продължа обиколката, която мислех, че е права пътека, водеща нанякъде.

Блъснах се в теб, заболя те. Мен повече.Бях излязла една стъпка встрани. Ядосах се. Как може такова малко създание като едно пиленце да ме отклони от пътя ми? Опитах се да те подритна лекичко, така че да продължа. Загубих равновесие и паднах   в калта. Ти ми помогна да стана. Изгря слънце. Огледах се наоколо. Дирята ми наистина бе кръг, той даже се стесняваше. Какво правех аз? Никога ли не съм се оглеждала? Защо се отнесох лошо с теб, ти  който ми подаде крилото си?

Взех те и тръгнахме към поляната. Усмихнах се.Там никой не беше стъпвал още.






Тагове:   как,   пиле,


Гласувай:
4




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sashassb
Категория: Лични дневници
Прочетен: 9505
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930